تفاوت بین پیوند روزانه و پیوندهای وبلاگ

پیوند روزانه و پیوند وبلاگ؛ برای خیلی از وبلاگ نویسان این یک سوال است که تفاوت بین این دو نوع پیوند که در اکثر سرویس های وبلاگ دهی به چشم می خورد چیست؟ چون هر دوی آنها با اضافه کردن پیوند از طریق مدیریت، آن را معمولاً در نوار کناری وبلاگ به نمایش در می آورد، و برای خیلی افراد درک تفاوت بین این دو نوع پیوند سخت است.

در اکثر سرویس های وبلاگ دهی شما یک قسمت را به نام پیوندهای روزانه و یک قسمت دیگر را به نام پیوندهای وبلاگ مشاهده می کنید. در این نوشته قصد داریم تفاوت بین این دو را به زبان ساده شرح دهیم.

پیوند link

اول به سراغ پیوندهای روزانه می رویم. این نوع پیوند معمولاً مانند یک دفتر علاقه مندی ها عمل می کند، که شما آدرس مطالبی را که در اینترنت پیدا کردید و از آن مطالب خوشتان آمده را درون آن می نویسید، تا دیگران هم با آنها آشنا شوند. دقت کنید که در این نوع آدرس، مطلب یا نوشته مورد نظر است، نه آدرس سایت یا وبلاگ. در پیوندهای روزانه معمولاً مدیر وبلاگ به صورت روزانه اقدام به معرفی لینک های پیشنهادی خود می کند.

ولی در پیوندهای وبلاگ، برای پیوند دادن به یک سایت یا وبلاگ استفاده می شود، نه به یک مطلب که خود جزئی از یک وبلاگ است. پس معمولاً افراد برای تبادل لینک از پیوند های وبلاگ استفاده می کنند.

حال که با تفاوت بین پیوند روزانه و پیوندهای وبلاگ آشنا شدید، می توانید بنا به نیاز خود از قسمت مدیریت وبلاگ، از ابزار پیوندها استفاده کنید.

  • 5 stars
    نظر از: Bahraini
    1397/06/23 @ 11:44:28 ب.ظ

    Bahraini [عضو] 

    سلام و سپاس

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.