برای داشتن وبلاگ برتر پشتکار داشته باشید

برای موفقیت در هر کاری پشتکار لازم است.  اگر می خواهید وبلاگ پربازدیدی داشته باشید مهم ترین شاه کلید موفقیت این است : باید برای نوشتن مطلب جدید و یافتن راه هایی برای افزایش مخاطب خود وقت کافی بگذارید و زود به زود وبلاگ خود را آپدیت کنید علاوه بر اینکه برای موتورهای جستو جو مهم است تجربه های مفیدی در اختیارتان می گذارد. اگر این محتویات هر روز به روز شوند موتور های جست و جوگر در زمان کوتاه تری وبلاگ شما را به صفحات اصلی می آورد.

یک نکته مهم:

کپی – پیست وبلاگ را به زمین می زند

وبلاگی که پر از کپی پست بدون ذکر و آدرس منبع است هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو را فراری می دهد خودتان پیش خودتان فکر کنید وقتی به یک وبلاگی می روید که صدها مطلب دارد اما هیچکدام مال خودش نیست و منبع را هم لینک نکرده است آیا دیگر به فکر بازدید از آن خواهید افتاد؟ کپی کردن مطلب از منابع اینترنتی کار قشنگی نیست و اثر مطلوبی در مخاطب ایجاد نمی کند.  

  • 5 stars
    نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود
    1396/04/01 @ 07:52:20 ق.ظ

    مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 

    با عرض سلام و احترام
    حقیقتا خیر! به چنین وبلاگی که شبیه بسیاری گروههای موجود در شبکه های اجتماعی پر از مطالب تکراری کپی شده از این مکان به آن مکان است، سر نخواهم زد.
    ابتکار و خلاقیت، اولین شروط جذابیت هستند! و پشتکار تثبیت کننده آن.
    سپاس فراوان. موفق باشید.

  • نظر از: یادگاری
    1396/03/31 @ 08:51:24 ب.ظ

    یادگاری [عضو] 

    سلام.طاعات و عبادات قبول ان شاء الله خداوند توفيق تلاش و خدمت مستمر رو به همه كوثر بلاگي هاي عزيز عنايت فرمايد در اين شب بيست و هفتم ماه مبارك رمضان از همگي شما التماس دعاي فراوان دارم.در صدر همه ارزو هاتون دعا براي فرج يوسف زهرا ارواحنا فداه فراموش نشود.حاجت روا باشيد

  • نظر از: حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت
    1396/03/31 @ 09:43:08 ق.ظ

    حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت [عضو] 

    سلام
    طاعات قبول
    نکته مهمی بود
    ولی پشتکار داشتن خیلی سخته

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.