ویژگی یک محتوای خوب

ساده نویسی در وبلاگ

تهیه محتوا را می توان نوعی انتقال دانش به شمار آورد، محتوا نقش مهمی را در پیشرفت و موفقیت وبلاگ شما ایفا می کند و تأثیر بسیار زیادی در جذب بازدید کنندگان بیشتر دارد. به این ترتیب تهیه محتوای خوب و جذاب یکی از ارکان اصلی برای افزایش بازدید و ارتقای رتبه سایت محسوب می شود.

ساده نویسی

یک اصل مهم در موفقیت، تولید محتوای ساده و واضح نوشتن است.باید توجه داشته باشید اگر از ساده نویسی فاصله بگیرید مخاطبان شما کمتر می شوند.سعی کنید از به کاربردن تعاریف و اصطلاحات پیچیده خودداری کنید. محتوای متنی خوب می تواند به شدت عالی و تاثیرگذار باشد. استفاده از لحن صمیمی و در عین حال با رعایت تمامی نکات نگارشی می تواند متن شما را سلیس کرده و قطعا خواننده نیز با خواندن متن شما لذت خواهد برد.

در سایت یا وبلاگ هیچ چیز بهتر از یک محتوای خلاصه و پر از اطلاعات مفید نیست. اگرچه تولید چنین محتوایی کاری چالش­ برانگیز و زمان‌بر است، ولی می‌تواند معجزه کند. بنابراین بر تعداد کلمه تمرکز نکنید. محتوای طولانی به معنای محتوای خوب نیست. اغلب نوشتن یک محتوای کوتاه  سخت‌تر است و در واقع زمان بیشتری را باید برای نوشتن آن صرف کرد.

جذابیت

مهمترین ویژگی یک محتوای خوب جاذبه آن است که خواننده را ترغیب به مطالعه و مشاهده متن کرده و شخص مخاطب پس از مطالعه متن احساس رضایتمندی نموده و تصور می کند چیزی به دانش و مهارت های او افزوده شده است.

کاربردی بودن محتوا

 در تهیه محتوای خوب باید مطالب مناسب و کاربردی را قرار دهید و کاربران را به موضوع مورد نظر جذب نمایید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که با تهیه لیستی از محتواهای تولیدی می توانید از طریق یک محتوا به محتواهای دیگر لینک دهید و به این ترتیب رغبت بیشتری برای ادامه مطالعه مطالب را در کاربران ایجاد نمایید.

محتوای سایت یا وبلاگ باید جدید و به روز باشد

اين روزها عصر اطلاعات مى باشد . اگر اطلاعات جدید و به روز در وبلاگ خود ارائه کنید کاربران بیشتری به وبلاگ شما مراجعه میکنند. حتى موفقيت شما با اطلاعاتى كه داريد نسبت مستقيم دارد. اگر محتواى شما آموزنده باشد بدانيد احتمال بازديد بيشتر وجود دارد.
بازديدكنندگان به دنبال محتواى آموزنده و تازه و موتورهاى جستجو به دنبال بازديدكننده هستند. از اين رو محتواى شما مى بايست اطلاعات مناسب را براى كاربرانتان فراهم كند.

  • 5 stars
    نظر از: یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ
    1397/02/22 @ 12:09:33 ب.ظ

    یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ [عضو] 

    سلام علیکم..
    ممنونم بابت مطلبتون..
    خدا خیرتون بده

  • نظر از: فاطمه مير
    1397/02/19 @ 09:20:02 ب.ظ

     

    با سلام
    ممنون از مطب شما
    اما خیلی کوتاه و ساده بود اگر بیشتر و دقیقتر توضیح داده شود بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.