پرسش متداول-منظور از وضعیت اسپم گونه نیست ، چیست؟

پرسش : منظور از وضعیت اسپم گونه نیست ، چیست؟

پاسخ : در قسمت نظرات اگر دقت کرده باشید نوشته شده : وضعیت اسپم گونه نیست . پیامهایی که کاربران برای شما روی وبلاگتان می فرستند طبق معیارهایی سنجیده می شوند تا در صورت داشتن برخی مزاحمت ها ، به مدیر وبلاگ اطلاع رسانی شوند.

اسپم پیامی الکترونیکی است که بدون درخواست گیرنده و بی‌شمار فرستاده می‌شود. اسپم اثری بیش از مزاحمت برای استفاده‌کنندگان اینترنت دارد و بطور جدی بازدهی شبکه و سرویس‌دهندگان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. و این به این دلیل است که فرستندگان اسپم از هزینه بسیار پایین استفاده می‌کنند و صدهاهزار پیام را در یک زمان ارسال می‌کنند. حمله‌های اسپم پهنای باند زیادی را می‌گیرد، صندوق‌های پستی را پر می‌کند و زمان خوانندگان را تلف می‌کند. گاهی اسپم‌ها عناوینی عجیب، غیرمنطقی و مضحک دارند و اکثریت دربرگیرنده مضامین تبلیغاتی می باشند .

آخرین بروزرسانی: 24 بهمن 1395

 

 

  • 1 stars
    نظر از: گل نرگس
    1395/12/14 @ 03:22:14 ب.ظ

    گل نرگس [عضو] 

    عالی

  • 5 stars
    نظر از: مدرسه علمیه زینب کبری س اردستان
    1390/11/14 @ 07:57:05 ب.ظ

    مدرسه علمیه زینب کبری س اردستان [عضو] 

    از راهنمایی شما بسیار متشکرم/ کاربر مدرسه زینب کبری اردستان

  • نظر از: الزهرا (س) نصر
    1390/11/11 @ 09:41:17 ق.ظ

    الزهرا (س) نصر [عضو] 

    سلام
    در قسمت اسپم ایمیل من خیلی اسپم میاد . بعضی هاش هم ایمیل های دوستان هست . یعنی کسی که ایمیل می زنه خودش انتخاب میکنه بره توی اسپم یا این باکس ؟

    ___________
    سلام
    خیر . دوستان شما این را تعیین نمیکنند. خود سرویس دهندگان ایمیل با در نظرگرفتن برخی ویژگی های یک ایمیل رسیده ، آن را در اسپم یا اینباکس قرار میدهند. اگر از فرستنده یک ایمیل مطمئن هستید و دوست ندارید ایمیل هایی در اسپم به دست شما برسد کافیست ایمیل مربوطه را انتخاب و دکمه not spam در بالای ایمیلتان را کلیک کنید. از این به بعد تمام پیامهای ارسالی آن فرستنده به جای spamدر inbox قرار میگیرند

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.