رازهای ا صلی موفقیت دروبلاگ نویسی

1- خلاقیت، اساسی ترین رمز موفقیت در وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی کاری است که جان می دهد برای خلاقیت همچنان که خلاقیت جان می دهد برای وبلاگ نویسی. فضای اینترنت و وبلاگ نویسی به نمایشگاه بزرگ نقاشی می ماند که روزانه صدها ملیون انسان به تماشای آن می آید.درچنین رقابت تنگاتنگ هنرنمایی که برنده خواهد شد؟ تماشاگران به غرفه کدام نقاش بیشترمراجعه خواهندکرد؟ طبیعی است انسان تشنه ای خلاقیت و تازگی است و غرفه ای ازهمه بیشتر مورد استقبال بازدید کنندگان قرارخواهد گرفت که هرروزطرح نو ونقش جدید و ابتکاری را به نمایش بگذارد وبلاگ نیز دقیقا درنمایشگاه بزرگ اینترنت ورقابت نفس گیرخلاقیت وهنرمندی همین جایگاه را دارد. وبلاگی که ازنظرمحتوا و قالب خلاقانه و بی نظیرارائه گردد طبعا مورد استقبال بیشتر بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت و وبلاگ موفق و پیشتاز خواهد شد.


2- دانایی وهنرمندی ، رمزدوم موفقیت دروبلاگ نویسی

وبلاگ بدون محتوا وبلاگ نیست محتواهم بستگی به توانایی هنری یا علمی مدیروبلاگ دارد. با فرضه اینکه کسی خلاقیت هم داشته باشد اما دانش بالا و هنرمندی قوی نداشته باشد چگونه از قوه ی خلاقیت و ابتکار خود استفاده می کند؟ زمینه ی نشان دادن خلاقیت و روح هنری، دانش بالا و آموختن هنراست.

وبلاگ نویسی موفق است که یا دانش بالا داشته باشد که مطالب علمی مفید و کاربردی عرضه نماید یا هنرقوی داشته باشد تا با هنرنماییهای خلاقانه و جذاب، بازدید کنندگان را شیفته ای هنرنماییهای خود بنماید. دانش می تواند هرنوع تخصص علمی باشد که بستگی به نوع تخصص بازدید کنندگان خودرا دارد هنر نیز می تواند هنرادبی، نقاشی، طراحی و… باشد. به هرحال یک وبلاگ غنی و دارای مطالب با کیفیت علمی یا هنری قطعا به موفقیت و محبوبیت خواهد رسید.


3- مهارتهای ویژه ی وبلاگ نویسی، رمزسوم موفقیت در وبلاگ نویسی

دو رمز پیشین موفقیت در وبلاگ نویسی بدون رمز سوم کارایی چندانی ندارد.منظور از مهارت ویژه ی وبلاگ نویسی همان مهارتهای داخلی و وابسته به وبلاگ است یعنی یک وبلاگ نویس باید به فوت وفنها و رازو رمز تکنیکهای بهینه سازی وبلاگ نویسی تسلط داشته باشد. با اصول، اصطلاحات و شگردهای بهترکردن وبلاگ نویسی آشنا باشد. وبلاگ همان غرفه ی عرضه ی توانمندیهای شماست اگراین غرفه ازنظر امنیت، نما، قابلیت و امکانات مختلف ناقص وبی ریخت باشد طبعا بازدید کنندگان رغبتی به ورود و ماندن درغرفه ای شما و بازدید از محصولات شما نخواهد داشت گرچند این محصولات زیبا وبی نظیر باشد اما دریک غرفه ی زشت، بدون امکانات، آزاردهنده و تاریک که تاب ماندن دارد؟

بنا براین یک وبلاگ نویس گذشته ازبه دست آوردن رمزاول ودوم موفقیت در وبلاگ نویسی رمزسوم را که آشنایی با مهارتهای وترفندهای خاص وبلاگ نویسی است نیزباید به دست بیاورد تا عنوان وبلاگ نویس موفق و پیشتازرا به دست بیاورد.


4- با یادگیری ترفندهای افزایش ترافیک بازدید وبلاگ، رموز پیشین کامل می شود

گرچه این رمزبه نوعی می تواند زیرمجموعه ی رمزسوم موفقیت دروبلاگ نویسی باشد اما ازجهاتی جدا ازمهارتهای مربوط به مدیریت داخلی وبلاگ است. آشنایی با شیوه های افزایش بازدید وبلاگ عامل اصلی گرم شدن بازار وبلاگنویس است درنتیجه ی بازدید زیاد وبلاگ نویس شوق وهیجان بیشتر برای ارائه ای محتوای بیشتر وبهترپیدا خواهد کرد .محتوای مفیدترو جذابتربازدید کننده ی بیشتری را جذب خواهد کرد و بازدید کننده ی بیشترشوق وانگیزه ای بیشترایجاد خواهد نمود…

این چرخه همچنان ادامه پیدا می کند وطعم شیرین موفقیت را درکام وبلاگ نویس روز بروز بیشتر وبیشتر خواهد کرد.

وبلاگی که محتوای غنی و جالب داشته باشد اما با معیارهای فنی افزایش بازدید وبلاگ عیارنشده باشد همانند غرفه ای هنری با بهترین آثارومحصولات هنری می ماند که دریک پس کوچه ای دور افتاده ساخته شده باشد که ملیونها مشتری مشتاق از وجود آن اصلا خبرنداشته باشند.

  • 5 stars
    sarbaz
    نظر از: sarbaz
    1393/05/23 @ 08:34:52 ق.ظ

    sarbaz [بازدید کننده]

    سلام.
    ایولا داره خیلی خوب کار کردی…
    مطالب جدیدتری هم هست اگه اضاف کنی علیتر میشه..
    یاعلی

  • نظر از: احمدي
    1393/05/21 @ 09:26:33 ق.ظ

    احمدي [عضو] 

    با سلام؛
    شرمنده در بخش نظرات وقتی میخوام نظری رو تآییدش کنم اگه عکس باش یا نوشته ای همراه باعکس باش، عکس قابل انتشار نیست، میخواستم بدونم مشکل از کجاست؟
    باتشکر فراوان
    _________
    سلام
    برخی از قالب های سامانه فایل درایفت کرده در بخش نظرات را ارائه نمی دهند

  • ظهيري
    نظر از: ظهيري
    1393/05/15 @ 04:09:44 ق.ظ

    ظهيري [عضو] 

    عصر این جمعه دلگیر وجود تو کنار هر بی دل آشفته شود حس تو کجایی گل نرگس؟به خدا در هوس دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد نگهم خواب ندارد شب من روزن مهتاب ندارد همه گویند به انگشت اشاره مگر این عاشق بی چارة دلدادة دلسوخته ارباب ندارد ؟تو کجایی شده ام باز هوایی

  • 3 stars
    ظهيري
    نظر از: ظهيري
    1393/05/15 @ 04:03:58 ق.ظ

    ظهيري [عضو] 

    عصر یک جمعه دلگیر دلم گفت بگویم بنویسم که چرا عشق به انسان نرسیده ست ؟ چرا آب به گلدان نرسیده ست ؟ چرا لحطة باران نرسیده ست ؟ و هرکس که در این خشکی دوران به لبش جان نرسیده ست به ایمان نرسیده ست و غم عشق به پایان نرسیده ست؟ بگو حافظ دل خسته ز شیراز بیاید که هنوزم که هنوز است چرا یوسف گم گشته به کنعان نرسیده ست چرا کلبة احسان به گلستان نرسیده ست ؟ دل عشق ترک خورد گل زخم نمک خورد زمین مرد و زمان برسر دوشش غم و اندوه به انبوه فقط برد خداوند گواه است ، دلم چشم به راه است در حسرت یک پلک نگاه است ولی حیف نصیبم فقط آه است و همین آه خدایا برسد کاش به جایی برسد کاش صدایم به صدایی…. یوسف زهرا کجایی دگر مردم از فرط جدایی

  • نظر از: رحیمی
    1393/05/11 @ 11:13:11 ب.ظ

    رحیمی [عضو] 

    سلام
    در پس کوچه های غربت هنوز به گوش شکایت می رسد،

    صدای کسی - «هل من ناصر ینصرنی؟»-

    انگار آواز بی کسی حسین علیه السلام عالم گیر است.

    و داغ دخترکهای تشنه، ناله ی دلگیر شب های مردمیست که هنوز نخفته اند … .

    صدای دخترکان مضطربی که پدر، مادر ، برادر شش ماهه و …

    همه و همه کسانش را گُرگان خوناشام دریده اند ،

    هنوز بغض گلوگیر انسانیت است.

  • نظر از: ميرجليلي
    1393/05/09 @ 06:10:23 ب.ظ

    ميرجليلي [عضو] 

    با سلام و خسته نباشید.
    اگر بخوام عکس های بارگذاری شده را پاک کنم چکار باید انجام دهم؟ نمی تونم عکس جدیدی بارگذاری کنم. در قسمت حذف، نتونستم اینکار را انجام دهم.
    میرجلیلی
    وبلاگ دارالعلم
    ____________
    سلام علیکم
    به قسمت فایل ها روی میزکارتان بروید و ضربدر قرمز روبروی نام فایل را کلیک کنید

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.