درج مدیا (ویدیو/صوت) در وبلاگ

Download video and audio in blog


برای قراردادن یک فایل صوتی/ویدیویی در مطلب دو روش وجود دارد:  

  

1- قراردادن پخش آنلاین ویدیو/صوت  

در حالت پخش آنلاین، کاربر بدون اینکه نیاز باشد فایل را به صورت کامل دریافت کند، به صورت آنلاین و در لحظه می تواند از صوت یا ویدیو استفاده کند. 

 برای ایجاد پنل پخش آنلاین در یک مطلب ،دو روش وجود دارد:  

الف) در صورتی که کدهای پخش را در اختیار ندارید:  

درج صوت و ویدیو

در این صورت اگر بخواهید یک فایل صوتی/تصویری را به صورت پخش آنلاین در وبلاگ قرار دهید، باید از ابزار درج ویدیو پخش آنلاین در کوثربلاگ استفاده کنید.

 

 درج مدیا (پخش آنلاین)

در این پنجره، با کلیک روی دکمه درج مدیا در وبلاگ می توانید فایل صوتی/تصویری مورد نظر را از روی سیستم انتخاب وبارگذاری نمائید .پس از انتخاب فایل منتظر بمانید تا بارگذاری و آدرس آن در کادر منبع ظاهر شود .

ب) اگر کدهای پخش آنلاین را در اختیار دارید:  

معمولاً سایت های معروف، به همراه فایل های صوتی-تصویری خود، کدهای پخش آنلاین آن را نیز قرار می دهند.در صورتی که کدهای پخش آنلاین را در سایتی مشاهده و کپی کرده اید، در صفحه ارسال مطلب، حالت  «HTML» درج مدیا در وبلاگ را انتخاب کنید.  

 در این قسمت کدهای مطلب را می توانید مشاهده و ویرایش نمائید. نوار ابزار مطلب در اینجا قابل استفاده نیست . برای برگشت به وضعیت قبل، روی دکمه کناری یعنی WYSIWYG (ویرایشگر متن) کلیک کنید. پس توجه داشته باشید اگر زمانی، نوار ابزار مطلب را مشاهده نکردید، باید حالت WYSIWYG را را بررسی کنید که انتخاب شده باشد .

در بخش html، کدهای پخش آنلاین که از سایت دیگر کپی کرده اید را پیست کنید و سپس ویرایشگر برگردید .

پخش آنلاین ویدیو و صوت در کوثربلاگ

 

 

 

2- قراردادن لینک دانلود فایل  

برای ایجاد لینک دانلود فایل، همانند مطلب دانلود فایل باید یک لینک ایجاد کنیم و آدرس فایل صوتی-تصویری خود را در محل آدرس قرار دهیم.

برای پیوند دار کردن یک قسمت از متن باید آن را به حالت انتخاب در آورید. سپس بروی دکمه درج لینک درج لینک /پیوند که در بالای قسمت ویرایش مطلب است کلیک کنید.

پس از کلیک، یک پنجره باز می شود که باید مشخصات پیوند را در آن وارد کنید .

درج مدیا در وبلاگ 

-       در قسمت آدرس می بایست آدرس فایل صوتی-تصویری خود را در کادر وارد کنید. در صورتی که  فایل شما در سایت دیگری وجود دارد، روی لینک دانلود آن کلیک راست نموده و copy link address  را انتخاب نمایید.

درج مدیا در وبلاگ

در غیر این صورت اگر فایل مورد نظر روی رایانه ذخیره است، با کلیک روی گزینه درج مدیا در وبلاگ  فایل خود را بارگذاری نمائید تا آدرس آن توسط سیستم به صورت خودکار در کادر وارد شود. دقت کنید که در این مرحله پس از انتخاب فایل خود، برای بارگذاری و نمایش آدرس، باید بسته به حجم فایل منتظر بمانید تا آدرس در کادر قرار گیرد.  

آموزش و پشتیبانی کوثر بلاگ

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.