به قانون كپي رايت وفادار باشيد

اگر مي خواهيد صرفاً با كپي و پيست كردن مطالب ديگران مطالب خود را اداره كنيد بدانيد كه هيچگاه صاحب يك وبلاگ مفيد و موفق نخواهيد شد .

به جاي اين كار سعي كنيد هرگاه مطلبي را كپي برداي مي كنيد حتماً منبع اصلي را با عنوان مأخذ ذكر كنيد .اين كار باعث جلب اعتماد مخاطبان مي شود و آنها مي دانند كه شما از خودتان نيز حرفي براي گفتن داريد .

فرض كنيد کسی وبلاگ شما بيايد و ببيند مطلبي كه ميداند مال شما نيست را قبلاً خوانده است و شما طوري وانمود كرده ايد كه انگار مطلب متعلق به شماست. يقيناً به شما و وبلاگتان اعتماد نخواهد كرد.

وبلاگ شما بستر خوبیست برای بیان دیدگاه ها، ذهنیات و افکار شما! با ارسال آنها می توانید آنها را با دیگران به اشتراک گذاشته و نظرات دیگران را جویا شوید .

اگر شما مطلبي منحصر به فرد ارايه كنيد كه صاحب اصلي آن خودتان باشيد حتماً خوانندگانتان را وادار مي كنيد كه به وبلاگ شما برگردند. زيرا آن ها مي دانند كه با ورود به وبلاگ شما با مطالبي روبه رو مي شوند كه تاكنون آنرا جايي نديده اند وگرنه خوانندگان هميشه در جستجوي بهترين منابع هستند.!


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.