آفیس ۳۶۵ چیست؟

آفیس 365

آفیس ۳۶۵ جدیدترین سرویس شرکت مایکروسافت میباشد که در فضای ابری یا Cloud هاست و میزبانی می شود. این سرویس امکان استفاده از تمام محصولات مایکروسافت را به صورت آنلاین در اختیار شما و سازمان شما قرار می دهد. آفیس ۳۶۵ همانند دفتر کار مجازی برای شما میباشد که از طریق اینترنت و از هر نقطه جهان می توانید به تمام اطلاعات سازمانی خود دسترسی داشته باشید و بر روی هر دستگاهی که دارید بدون در نظر گرفتن پلتفرم، سیستم عامل و نسخه آن (ویندوز، مک، اندروید، آی او اس ، ویندوز۱۰ موبایل) از نرم افزار های قدرتمند آفیس استفاده کنید.
آفیس ۳۶۵ در دیتاسنترهای مایکروسافت و در چند نقطه مختلف در دنیا نگهداری می شوند. سرویس آفیس ۳۶۵ با هزینه بسیار پایین و با امنیت بسیار بالا و خدمات و پشتیبانی شرکت مایکروسافت به علاقمندان، شرکتها و سازمان ها ارائه می گردد. میزان دسترس پذیری و آپ بودن سرویس های آفیس ۳۶۵ طبق گفته مایکروسافت ۹۹٫۹۹% میباشد و دارای سیستمهای پشتیبان گیری خودکار حرفه ای، سیستم های حفاظتی و امنیتی میباشد تا خیال شما و سازمان شما را از هر لحاظ آسوده نگهدارد.

با پلتفرم یکپارچه مایکروسافت آفیس در هرکجایی که هستید به فایل هایتان می توانید دسترسی داشته باشید. فضای ابری یک ترابایتی وان درایو با همگام سازی تمام فایل های مورد نیاز شما با فضای ابری این امکان را برای شما فراهم میکند که در هرکجا هستید و هر زمانی که نیاز دارید به فایل هایتان دسترسی داشته باشید.

محصولاتی که به صورت پیش فرض در آفیس ۳۶۵ در اختیار شما قرار می گیرذ نسخه ۲۰۱۳ می باشند و عبازتند از :

مجموعه آفیس
Outlook آنلاین
OneNote آنلاین
SharePoint آنلاین
OneDrive آنلاین
Exchange آنلاین
Lync آنلاین

شما همچنین می توانید سایر محصولات داخلی سازمان را به آفیس ۳۶۵ متصل نمایید. ابزارهایی مانند Active Directory ، Exchange ، SharePoint و …..

 

آفیس 365

  • نظر از: صداقت
    1396/04/30 @ 01:43:59 ب.ظ

    صداقت [عضو] 

    استفاده کردم.
    ممنون

  • 5 stars
    نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود
    1396/04/19 @ 11:05:31 ب.ظ

    مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 

    با عرض سلام و احترام
    عجب قابلیتهایی! بسیار جالب و مفید، ان شاالله که در کشور ما نیز کارآیی داشته باشد. اینگونه دسترسی ها بسیار آسان خواهد شد و خیلی از فعالیتها را می توان راحت تر انجام داد.
    با این عنوان و قابلیتهای آشنایی نداشتم.
    سپاس فراوان.

  • نظر از: حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت
    1396/04/19 @ 01:46:29 ب.ظ

    حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت [عضو] 

    جالب بود
    ممنون

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.