نکات اساسی و اولیه برای وبلاگنویسان تازه کار(1) - خودتان را گیج نکنید! ساده باشید

آیا شما به نویسندگی علاقه دارید و به نوعی وبلاگ‌نویس تازه کار هستید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟

وبلاگنویسی در چندسال اخیر بسیار گسترده و همه‌گیر شده است! اما بسیاری از نویسندگانی که مانند ما چندین سال به نوشتن پرداخته‌اند عمدتا فراموش می‌کنند که نکات ساده و کلیدی را برای کاربران جدید به اشتراک بگذارند. چند نکته ساده اما اساسی برای وبلاگ‌نویسان نوپا آماده کرده‌ایم که در این پست و مطالب آینده به آنها میرسیم.

۱- خودتان را گیج نکنید! ساده باشید. اگر تازه شروع به نوشتن کرده‌اید خود را با تمرکز بر بالابردن ترافیک وبلاگ و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، درآمدزایی از وبلاگ و دیگر چیزهای تکنیکی گیج نکنید. بر روی نوشتن مطالب وبلاگتان تمرکز کنید. قبل از ساختن هرچیزی شما نیاز به زیربنای خوب که همان مطالب شما هستند دارید. البته از برچسب زدن و استفاده از کلمات کلیدی بهتر غافل نشوید اما این به معنی درگیر شدن با پیچ و خم SEO نیست.

۲- از اشباع بی استفاده اطلاعات در مغزتان بپرهیزید! خیلی‌ها را می‌بینم آنقدر وسواس کاری را دارند که تا خوب به همه جوانب کار آگاهی نیابند شروع به کار نمی‌کنند! اینترنت پراست از کتاب‌ها و مطالبی درباره وبلاگ‌نویسی و مطالب آموزشی اینچنینی. به جای مطالعه زیاد اینگونه مطالب نیمی از آن زمان را به عمل به آنها بگذرانید.

باور کنید مطالعه همه آنها شما را پیر خواهد کرد! البته مطالعه را به هیچ عنوان کنار نگذارید icon smile نکات اساسی و اولیه برای وبلاگنویسان تازه کار

  • 4 stars
    نظر از: جعفری ندوشن
    1391/01/12 @ 06:36:52 ب.ظ

    جعفری ندوشن [عضو] 

    سلام
    ممنون می شیم اگه چند تا منبع مطالعاتی البته در حد معمولی رو برامون معرفی کنید
    با تشکر از خدمات ارزنده تان

    ________________
    با سلام. با توجه به اینکه صفحه مدیریتی سامانه وبلاگ ، مقداری متفاوت از دیگر سرویس دهندگان وبلاگهاست بهترین منبع آموزشی برای شما وبلاگ پشتیبانی می باشد. سایر اشکالات خودرا می توانید در صفحه تماس با پشتیبانی مطرح کنید . موفق باشید

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.