۵ نکته برای بهینه سازی مطالب و محتوای وبلاگ

پس از مدتی فعالیت متوجه میشوید که وبلاگ شما به موفقیت چشم گیری دست پیدا نکرده است. مهمترین و اولین دلیلی که میتوان برای این شکست ذکر کرد مطالب و محتوای سایت و وبلاگ شماست.

قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که بازدید کنندگان و کاربران در هنگام بازدید از سایت و وبلاگ شما در بار اول مدت زمان بسیار کمی را در وب شما میگذرانند. در این مدت زمان آنها میتوانند به این نتیجه برسند که آیا وبلاگ شما مفید است یا خیر.

۵ دلیل عمده برای بهینه کردن و بهبود بخشیدن به مطالب و محتوای یک وبلاگ وجود دارد :

 

حرف جدیدی برای گفتن ندارید: درصد زیادی ار وبلاگنویس ها به کپی برداری از وبلاگهای دیگر میپردازند و انتظار رشد و موفقیت از وبلاگ خودشان را نیز دارند! برای برطرف کردن این مورد شما بعنوان یک وبلاگنویس باید در حوزه ای بنویسید که درآن حوزه تجربه ی کافی را دارید و از آن مهمتر به آن علاقه نیز دارید.

درباره ی مطالبتان تحقیق کنید: حتی اگر در حوزه ی خودتان هم بسیار خبره هستید قبل از اینکه اقدام به انتشار یک مطلب کنید درباره ی محتویات آن تحقیق کنید. توجه داشته باشید که اگر اطلاعات نادرست و غلط به کاربرانتان بدهید عملا وجهه ی وبلاگ و وبسایتتان را خدشه دار کرده اید.

ساده و صریح بنویسید: سعی کنید تا حد امکان ساده و صریح بنویسید. از لغتهای خاص و ویژه و بسیار ادبی دوری کنید !  اگر درک مطالب وبلاگ شما سخت , پیچیده و نامفهوم باشد کاربران و بازدید کنندگان زیادی را از دست خواهید داد.

غلط های نگارشی را اصلاح کنید: سعی کنید با دقت بهتری تایپ کنید و قبل از انتشار مطلب حتما نگاهی به نگارش و املای کلمات بکار رفته بیاندازید. غلطهای نگارشی را به حداقل برسانید. وجود اشتباهات نگارشی دید بدی به کاربر نسبت به محتوای وبلاگ میدهد.

تمیز و مرتب بنویسید: در هنگام تنظیم کردن مطالبتان حتما به مرتب بودن آنها توجه داشته باشید. برای این منظور از پاراگراف بندی های صحیح , لیست بندی های درست , تیتر های به موقع و … استفاده نمایید. ضمن اینکه قسمتهای مهم و مختلف یک مطلب باید از بخشهای دیگر قابل تمایز باشد. برای مثال سرفصلهای مختلف باید بولد یا ایتالیک باشند و مواردی از این قبیل. با استفاده از این علائم کاربران سایت درک بهتری نسبت به محتوای یک مطلب پیدا میکنند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.