چگونه اینفوگرافیک بسازیم که محبوب شود؟

امروزه ما در دنیای زندگی می کنیم که هر روز و هر لحظه شاهد حجم زیادی از اطلاعات هستیم و بروز بودن در برابر این همه اطلاعات بسیار طاقت فرساست.اینفوگرافیک ها اطلاعات را بصورت بسته های مرتب،کوچک،مشخص و مختصر با استفاده از رنگ ها و چارت ها با نوشته های مختصر و فونت های زیبا به کاربران ارائه می دهند. این روش کمک می کند که کاربر به راحتی اطلاعات را درک و هضم کند.

امروزه ما در دنیای زندگی می کنیم که هر روز و هر لحظه شاهد حجم زیادی از اطلاعات هستیم و بروز بودن در برابر این همه اطلاعات بسیار طاقت فرساست.اینفوگرافیک ها اطلاعات را بصورت بسته های مرتب،کوچک،مشخص و مختصر با استفاده از رنگ ها و چارت ها با نوشته های مختصر و فونت های زیبا به کاربران ارائه می دهند. این روش کمک می کند که کاربر به راحتی اطلاعات را درک و هضم کند.

نکات بسیار زیادی وجود دارد که به طراحان کمک می کند تا اینفوگرافیک های صحیح و محبوب خلق کنند که پیشتر  درباره مراحل ساخت و استفاده از آن منتشر کردیم اما با تمام این اوصاف هیچ فرمول ساده و سریعی  برای محبوب شدن اینفوگرافیک وجود ندارد اما آنچه که مورد تایید همگان است به اشتراک گذاشتن این نوع محتوا دلیلی بر محبوب بودن آنهاست و جالب است بدانید که همگی آنها یک مخرج مشترک دارند.

محققان مجموعه seigemedia پس از قراردادن بیش از هزار اینفوگرافیک محبوب در کنار هم به این نتیجه رسیدند که همه ی آنها در نکاتی با هم مشترک هستند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید تعداد کلمات، طیف رنگ مورد استفاده، سایز تصویر و همینطور حوزه های محتوایی محبوب همگی بهم شباهت دارند. این تحقیق در قالب یک تصویر منتشر شده است.این اینفوگرافیک عالی تمام آن ویژگی های مشترک را به نمایش گذاشته است.

  • 5 stars
    نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود
    1396/02/10 @ 01:15:35 ب.ظ

    مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 

    با عرض سلام و احترام
    همانطور که خود اینفوگرافیک برای درک و جمع بندی یک موضوع جذاب و قابل توجه است ف این آمار و بررسی در این زمینه نیز بسیار جالب بود ، همیشه در بررسی ها و آمارگیری نکاتی یافت می شود که پیش از آن کمتر مورد توجه می باشد ف برای درک بهتر اینفوگرافیک این موضوع اماری بسیار جالب و خواندنی بود .
    و نکته ای که من یاد گرفتم آشنایی با پینترست ، که اسمش را پیش تر نشنیده بودم ، مرا بر آن داشت راجع به آن تحقیق کنم !
    با تشکر فراوان به علایق تمامی کاربران سامانه .
    موفق و موید باشید .

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.