قبله نما

نرم افزار قبله نما تولیدی موسسه تبیان بوده که به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار گرفته .
شاخص این نرم افزار در روز ،خورشید و در شب، ستاره قطبی است.
مزیت های این نرم افزار: با فرمت جاوا و حجم بسیار پائین، قابل نصب بر روی اکثر گوشی های تلفن همراه است. در ضمن هیچ احتیاجی به GPS ندارد.
طرز کار نرم افزار : شما با انتقال این نرم افزار به گوشی همراه خود آن را نصب نموده و در اولین بار اجرای آن باید نام استان ، و شهر خود را انتخاب نمایید.(در این برنامه هم چنین طول و عرض جغرافیایی و زاویه قبله بیش از 970 شهر و نقطه ایران قابل دستیابی است که این حالت ذخیره شده و در صورت مسافرت و یا ارسال برای افراد دیگر در شهر های دیگر می توانید به تنظیمات نرم افزار مراجعه نموده و حالت پیش فرض انتخابی را تغییر دهید) اکنون راس گوشی تلفن همراه خود را به سمت خورشید بگیرید و کلید قبله یابی را فشار دهید.
توضیحات: برای قبله یابی در شب که خورشید در آسمان محل سکونت شما نیست کافیست با شناسایی ستاره قطبی که نشان دهنده جهت شمال جغرافیایی است ، جهت شمال صفحه قبله نما را به سوی ستاره قطبی گرفته تا جهت قبله مشخص گردد و بدیهیست که این نرم افزار یک قطب نما هم هست چون جهات مختلف جغرافیایی را نیز نمایش می دهد. کاربرد جهت یابی این برنامه وسیع تر از قبله یابی است و در هر زمان از روز و در اغلب نقاط نیم کره شمالی زمین (به جز نواحی قطبی و استوایی) می توان به جهات جغرافیایی با دقت مناسب دست یافت. دقت این برنامه در بدترین شرایط که زمان غروب و طلوع آفتاب در زمستان یا تابستان است، از لحاظ احکام قبله پذیرفتنی است در ظهر شرعی بالاترین دقت را داراست.

به منظور دریافت این قبله نما می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید :

http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=18390&softwareID=4859

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.