آموزش تصویری نصب ویندوز 10

برای شروع ابتدا دی وی دی ویندوز را داخل کامپیوتر خود قرار دهید، سپس کامپیوتر را ریستارت کنید.

ابتدا باید بایوس کامپیوتر خود را تنظیم کرده باشید تا کامپیوتر بوت شود. اگر روش کار را نمیدانید  به لینک آموزشی مربوط مراجعه نمایید.

مراحل نصب:

۱ – دی وی دی ویندوز 10 را داخل دی وی دی رام قرار دهید ، بعد از بوت شدن توسط دی وی دی با عکسی مانند زیر مواجه خواهید شد که باید روی Next کلیک کنید.

آموزش تصویری نصب ویندوز 10

 

۲ – روی نوشته Install Now کلیک کنید.

آموزش تصویری نصب ویندوز ده

3. با کلیک بر روی گزینه Next دو گزینه Upgrate و Custom برایتان نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه اول ویندوز موجود بر روی سیستم آپدیت شده و تمامی اطلاعات، تنظیمات و برنامه های شما باقی می‌ماند. برای نصب ویندوز از ابتدا و دسترسی به گزینه های بیشتر بر روی گزینه دوم کلیک کنید.

آموزش تصویری نصب ویندوزه ده

4. در گام بعدی باید مشخص کنید ویندوز 10 در کدام درایو نصب شود. باید ابتدا درایوی که قصد نصب ویندوز را دارید فرمت کنید برای فرمت شما باید درایو را انتخاب کنید و سپس روی Format کلیک نمایید . بعد انجام کارهای قید شده روی Next کلیک کنید.

آموزش تصویری نصب ویندوز ده

5.  باید تا اتمام این مرحله صبر کنید .

آموزش تصویری نصب ویندوز ده

6. بعد از این مرحله کامپیوتر ریستارت خواهد شد و شما وارد مرحله‌ی تنظیمات شخصی ویندوز خواهید شد.گزینه‌ی Use express settings را انتخاب کنید.

آموزش تصویری نصب ویندوز ده

7. در صورت مواجه شدن با صفحه ی زیر اگر اکانت مایکروسافت دارید آن را وارد کنید و سپس روی Next کلیک کنید و در غیر اینصورت یک اکانت غیر حقیقی وارد کرده و سپس روی continue without a Microsoft account کلیک نمایید.

آموزش تصویری نصب ویندوز ده

8.در صورتی که اکانت مایکروسافت خود را در مرحله قبلی وارد کرده باشید، یکی دو مرحله را برای تایید حساب کاربری باید پشت سر بگذارید.در ادامه گزینه Set this up as a new PC instead را انتخاب کنید.

آموزش نصب ویندوز 10

9.در این مرحله روی گزینه‌ی Next کلیک کنید تا به مرحله‌ی بعد بروید.

آموزش نصب ویندوز 10

تبریک می‌گوییم! هم‌اکنون شما در محیط کاربری ویندوز 10 هستید.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.