آموزش بوت دادن به cd , dvd , flash برای نصب ویندوز

اگر بخواهید ویندوز جدیدی نصب کنید باید شما در ابتدا بوت را روی سی دی یا دی وی دی و یا فلش دیسک خودتان تنظیم کنید ، با این کار سیستم برای نصب اماده می شود و بجای باز کردن هارد دیسک و ویندوز نصب شده شما اول سی دی یا دی وی دی یا هر وسیله جانبی دیگری را می خواند.

در ابتدا دقت کنید که این اموزش برای تمامی BIOS ها یکی نیست و ممکن است به صورت عکس های زیر نباشد ولی تا حدودی روال یکسان است.

۱ – سیستم خود را ریستارت کنید قبل از شنیدن صدای بیپ و بالا امدن مشخصات باویس کلید DEL ( یا DELET ) کیبورد خود را چند بار فشار دهید ( در برخی باید روی F2 ، یا F12  را فشار دهید). حال با عکس زیر مواجه می شوید.

 

آموزش بوت دادن به cd , dvd , flash برای نصب ویندوز

۲ – خوب هم اکنون روی سربرگ Boot کلیک کنید (این قسمت هم ممکنه متفاوت باشه) ، سپس Boot Device Priority را انتخاب کنید و دکمه enterرا فشار دهید.

آموزش بوت دادن به cd , dvd , flash برای نصب ویندوز

۳ – ۱st Boot Device رو انتخاب کنید : برای بوت شدن از طریق cd باید درایور سی دی رام را انتخاب کنید ، برای بوت شدن از روی فلش دیسک باید USB FLASH رو انتخاب کنید و یا نام فلش دیسک خودتان را انتخاب کنید (برای استفاده از گزینه فلش باید از قبل فلش را وصل کنید)

 آموزش بوت دادن به cd , dvd , flash برای نصب ویندوز

۴ – خب شما بوت خودتان را تنظیم کرده اید ، برای ذخیره تغییرات روی F10 کیبورد کلیک کنید و سپس روی Yes کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود ، حالا شما برای نصب ویندوز اماده هستید .

 

 

  • 5 stars
    4199937201
    نظر از: 4199937201
    1396/08/01 @ 12:55:55 ب.ظ

    [عضو] 

    افرین

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.