سامانه وبلاگ حوزه‌هاي خواهران در جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال برگزيده شد

سامانه وبلاگ حوزه‌هاي خواهران در جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال برگزيده شد
سامانه وبلاگ مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران در جشنواره رسانه‌هاي ديجتيال به عنوان طرح شايسته تقدير معرفي شد.
به گزارش روابط عمومي مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران مهندس علي طائي‌زاده مسئول دفتر فناوري اطلاعات مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران کشور با اشاره به ثبت طرح وبلاگ‌هاي مدارس علميه خواهران در پايگاه اينترنتي جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال، تصريح کرد: سامانه وبلاگ مدارس علميه خواهران پس از داوري در اين جشنواره، حائز عنوان شايسته تقدير شد و در مراسمي که با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و رئيس جمهور برگزار شد، مورد تقدير قرار گرفت.
وي ضمن ارائه توضيحاتي در ارتباط با سامانه وبلاگ مدارس علميه خواهران کشور اضافه کرد: سامانه وبلاگ مدارس علميه خواهران محيطي است که به منظور وبلاگ‌نويسي و فعاليت مدارس علميه در فضاي اينترنت از سوي دفتر فناوري اطلات مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران ايجاد شده است که طي آن هر مدرسه با داشتن يک وبلاگ، مطالب خود را اعم از اخبار، گزارش‌ها، مقالات علمي، تصاوير و … به منظور استفاده ساير مدارس علميه و ساير کاربران بر روي اينترنت قرار مي‌دهد.
مسئول دفتر فناوري اطلاعات مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران کشور با بيان اينکه تاکنون 450 وبلاگ در اين سامانه به ثبت رسيده است، افزود: از ميان اين وبلاگ‌ها، 200 وبلاگ فعال هستند که از طريق مدارس علميه خواهران و برخي مديريت‌هاي استاني حوزه‌هاي علميه خواهران به ثبت رسيده‌اند.
وي با بيان اينکه طي يک سال گذشته نرم‌افزار مديريت اطلاعات اين سامانه به‌روزرساني شده و طرح گرافيک صفحه نخست آن با شکل جديد عرضه شده است، گفت: تمپليت‌هاي مختلفي نيز که براي استفاده وبلاگ‌ها در نظر گرفته شده است به جذابيت اين سامانه مي‌افزايد.
طائي‌زاده ادامه داد: اين روند موجب رشد قابل توجه از حيث تعداد بازديد، پست‌هاي ارسال‌شده و ميزان حضور و فعاليت وبلاگ‌نويسان مدارس علميه خواهران در فضاي اينترنت شده است.
وي گفت: علاقه‌مندان به بازديد و استفاده از مطالب وبلاگ‌هاي مدارس علميه خواهران مي‌توانند به آدرس اينترنتي www.kowsarblog.ir مراجعه کنند و يا از طريق پايگاه اينترنتي مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران به آدرس www.whc.ir وارد اين سامانه شوند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.