حضور مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران در نمايشگاه الکامپ

مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران با حضور در نمايشگاه الکامپ دستاوردهاي خود را در حوزه فناوري اطلاعات عرضه کرد.
به گزارش روابط عمومي مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران، مهندس علي طائي‌زاده مسئول دفتر فناوري اطلاعات مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران اظهار داشت: با توجه به اينکه فعاليت‌هاي چندسال اخير دفتر فناوري اطلاعات مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران، امسال به نتيجه رسيد، اين دستاوردها در نمايشگاه الکامپ عرضه شده است.
وي مهم‌ترين دستاورد عرضه‌شده در غرفه دفتر فناوري اطلاعات مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران را پورتال جامع خدمات داخلي اين مرکز (وصال) دانست و اظهار داشت: اين سامانه هم‌اکنون در اختيار برخي از کاربران مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران قرار گرفته است و در آينده در اختيار عموم کاربران داخلي قرار خواهد گرفت.
مسئول دفتر فناوري اطلاعات مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران افزود: با استفاده از اين پورتال، تمام نرم‌افزارهاي مورد استفاده اعم از اتوماسيون اداري، امور آموزشي، مالي و … در قالب يک نرم‌افزار ساماندهي مي‌شود.
وي با اشاره به فعاليت صدها وبلاگ مربوط به مدارس علميه با استفاده از پشتيباني و ميزباني دفتر فناوري اطلاعات مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران، يادآور شد: تغييرات صورت گرفته در گرافيک و مديريت محتواي وبلاگ‌ها و همچنين گسترش وبلاگ‌ها در سطح حوزه‌هاي علميه خواهران از جمله موارد ديگري است که در غرفه فناوري اطلاعات اين مرکز عرضه شده است.
طائي‌زاده با اشاره به فعاليت‌هاي بخش آموزش مجازي حوزه‌هاي علميه خواهران ادامه داد: امسال علاوه بر امکاناتي که هر سال در اختيار طلاب آموزش مجازي حوزه‌هاي علميه خواهران قرار مي‌گرفت، امکان آموزش آفلاين نيز فراهم شده است.
وي با بيان اينکه تعداد اندکي از نهادهاي ديني‌ـ پژوهشي هرساله در نمايشگاه الکامپ حضور مي‌يابند، تصريح کرد: مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران از نهادهاي پيشرو است که چندين سال است در اين نمايشگاه حضور مي‌يابد.
مسئول دفتر فناوري اطلاعات مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران گفت: نمايشگاه الکامپ بزرگ‌ترين نمايشگاه فناوري اطلاعات و ابزارهاي نرم‌افزاري، سخت‌افزاري و شبکه‌اي در سطح کشور است که امسال از جمعه 18 تا سه‌شنبه 22 آذرماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برپا شده است.

  • 1 stars
    نظر از: گل نرگس
    1395/12/26 @ 06:24:22 ق.ظ

    گل نرگس [عضو] 

    عالي

  • 5 stars
    نظر از: مدیریت استان مازندران
    1390/09/20 @ 08:08:24 ق.ظ

    مدیریت استان مازندران [عضو] 

    با تشکر از زحمات شما.انشاءالله موفق باشید

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.