از آیتم های متحرک استفاده نکنید

باور کنید اکثر خواننده‌ها علاقه‌ای به دیدن یک ساعت بزرگ در وسط صفحه یا پروانه ای که از این طرف به آن طرف وبلاگ پرواز می‌کند، ندارند. آیتم های متحرک که اکثراً برای زیبایی به وبلاگ اضافه می‌شوند باعث می‌شوند حواس خواننده پرت شود و گاهی اوقات حتی موجب ناراحتی بیننده می شود. در چنین حالتی به راحتی صفحه وبلاگ شما بسته خواهد شد و خواننده خودتان را از دست می دهید. علاوه بر این استفاده از پنجره های بازشونده کوچک تبلیغاتی یا بعضی پیام‌هایی که به صورت Popup به بیننده می‌دهید کار مناسبی نیست.

  • 5 stars
    فرجي ولي كندي
    نظر از: فرجي ولي كندي
    1393/01/23 @ 02:37:19 ب.ظ

    فرجي ولي كندي [عضو] 

    بسیارعالی بود تشکر

  • 5 stars

    موسسه آموزش عالی حوزوی زینبیه [عضو] 

    با سلام

    سپاس از بیان نکات مهمی که می فرمایید.

    علاوه بر آنچه بیان شد، استفاده از کد موسیقی و مداحی و … هم در وبلاگ به نظرم اصلا کار مناسبی نیست. چرا که هم حواس خواننده را پرت می کند و هم در کاهش سذعت لود شدن صفحات فوق العاده موثر است.

    به نظرم یک وبلاگ در درجه اول با مطالبش مزین می شود. (البته با رعایت نکات نگارشی و فونت و رنگ و …) و سپس با ابزارهایی که دارد (البته در مرحله آخر)
    بلکه یک وبلاگ هرچه ساده تر باشد جذابیت بیشتری دارد. نمونه یکی از وبلاگ های خوب در همین کوثر بلاگ، وبلاگ سرکار خانم مولوی که بسیار ساده اما جذابیت بیشتری دارد:
    http://n-molavi.womenhc.com/

    سپاس از همه دوستانی که در این عرصه زحمت می کشند.

  • نظر از: یادگاری
    1392/11/01 @ 09:52:08 ب.ظ

    یادگاری [عضو] 

    سلام علیکم. خدا قوت!درسته من خودم به یکی از وبلاگها در مورد همین آیتم های متحرک و پنجره هایی که پیام خوشامدگویی داشت به مشکل برخوردم،با ایشان مطرح کردم،با بزرگواری پذیرفتند ومشکل حل شد.ممنونم از تذکرتان

  • 5 stars
    نظر از: مدرسه علميه فاطميه كرمان
    1390/08/26 @ 09:12:24 ق.ظ

    مدرسه علميه فاطميه كرمان [عضو] 

    باسلام راهنمايي هاي شما خيلي مفيد است، ممنون.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.