اعتراض وبلاگي بانوان طلبه به توهين به امام هادي(ع)

به دنبال اقدامات توهين‌آميز به ساحت مقدس امام هادي(ع) و تکرار اين اقدامات، تعدادي از بانوان طلبه با راه‌اندازي وبلاگي به اين اقدامات اعتراض کردند.


به گزارش
روابط عمومي مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران محمدتقي جليلي مدير سامانه وبلاگ حوزه‌هاي علميه خواهران با اشاره به اقدامات هتاکانه نسبت به ساحت امام امام هادي(ع) در سطح اينترنت و برخي شبکه‌هاي اجتماعي و اقدام توهين‌آميز يک خواننده معلوم‌الحال خاطرنشان کرد: بانوان طلبه که همواره در حرکت‌هاي فرهنگي پيشتاز بوده‌اند اکنون نيز با راه‌اندازي وبلاگي اختصاصي نسبت به اين حرکت‌ها اعتراض مي‌کنند.
وي با بيان اينکه در حال حاضر صدها وبلاگ از طريق سامانه وبلاگ حوزه‌هاي علميه خواهران مورد پشتيباني قرار مي‌گيرند، اضافه کرد: مديران و نويسندگان اين وبلاگ‌ها، طلاب، مديران و اساتيد حوزه‌هاي علميه خواهران به حساب مي‌آيند.


مدير سامانه وبلاگ حوزه‌هاي علميه خواهران اظهار داشت: در وبلاگ اختصاصي اعتراض به اهانت به امام هادي(ع) بيانيه طلاب وبلاگ‌نويس در اعتراض به اين اهانت‌ها گنجانده شده است و عموم کاربران اينترنت به‌ويژه وبلاگ‌نويسان حوزه‌هاي علميه خواهران مي‌توانند نظرات خود را راجع به اين اقدام در قالب يادداشت، داستان کوتاه، متن پيامک و شعر انتشار دهند و وب‌سايت‌هاي مشابه را نيز از اين طريق معرفي کنند.
وي گفت: به جز اين وبلاگ که در آدرس http://emame-man.kowsarblog.ir قابل مشاهده است، وبلاگ‌نويسان حوزه‌هاي علميه خواهران در ساير وبلاگ‌هاي خود نيز در پست‌هاي متعددي اقدامات هتاکانه به ساحت مقدس امام هادي(ع) را محکوم کرده‌اند.

  • 5 stars
    2F
    نظر از: 2F
    1393/10/13 @ 09:04:39 ب.ظ

    2F [بازدید کننده]

    سلام ما دوتا یه وبلاگ داریم واسه منظرا ی آقا و سرورمون امام زمان ولی چون تازه ساختیمش زیاد کسی بهمون سر نمیزنه خوشحال میشیم بیاد بهمون یر بزنید…
    به امید نظر هاتون……….
    www.jadehentezar59.blogfa.com

  • حاتم
    نظر از: حاتم
    1391/03/04 @ 11:26:37 ق.ظ

    حاتم [عضو] 

    جانم فدای رهبر و پیشوایی که اینقدر مظلوم و غریب است
    تمام کارکنان و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) خمینی شهر این بی حرمتی و هتاکی به ساحت مقدس ائمه اطهار (علیهم السلام) خاصه امام هادی (ع) را محکوم کرده و بانگ برمی آوریم اللهم اللعن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

  • حاتم
    نظر از: حاتم
    1391/03/04 @ 11:13:07 ق.ظ

    حاتم [عضو] 

    خدا لعنت کند تمام دشمنان دین و اسلام را که اینقدر گستاخانه هتک حرمت میکنند به ساحت مقدس ائمه اطهار(علیهم السلام)
    تمامی کارکنان و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) خمینی شهر این گستاخی ها را محکوم کرده و فریاد بر می آوریم اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

  • نظر از: الزهرا (س) نصر
    1391/03/03 @ 11:07:31 ق.ظ

    الزهرا (س) نصر [عضو] 

    یعنی بریم کامنت بذاریم یا متونمون رو بدیم شما بذارید
    __________
    یعنی تشریف بیارید کامنت بذارید :)

  • مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها))
    نظر از: مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها))
    1391/03/02 @ 01:42:23 ب.ظ

    مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها)) [عضو] 

    با سلام
    تمام طلاب و کارکنان مدرسه علمیه الزهرا (س) ساری این هتک حرمت به امام هادی (ع) را محکوم می کنند وانشاالله روزی برسد که آقا امام زمان انتقام این هتک حرمت را بگیرد.به امید آن روز.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.