شروع به کار رسمی شبکه خبری قم

شبکه خبری قم همزمان با میلاد حضرت معصومه و آغاز دهه کرامت به طور آزمایشی شروع به کار کرد. این شبکه خبری با هدف رصد و پوشش تمام اخبار مربوط به استان قم و همچنین رصد مهمترين اخبار ايران و جهان در فضای مجازی فعالیت می کند.

از مهم ترین اهداف این سایت خبری تحلیلی بررسي مشكلات بخش های مختلف استان و پيگيری جهت رفع اين مشكلات است. مدیر این سایت در گفتگو با خبرنگار آینده روشن افزود: یکی از مهم ترین وظایف سایت های محلی، انعکاس مشکلات و معضلات شهری و منطقه ای است که این شبکه خبری سعی دارد با بررسی مشکلات این استان و انعکاس آن ها به رفع این مشکلات کمک شایانی کند.علاوه بر این که نگاه ملی و حتی جهانی را نیز در این سایت فراموش نخواهیم کرد. وی همچنین افزود:همکاری صمیمی و تنگاتنگ با نشریات استان قم و تعامل با نهاد های مردمی از دیگر اهداف این سایت خبری تحلیلی است.

برای مشاهده سایت به آدرس www.qomnn.com مراجعه کنید.

  • نظر از: عصمت محمدی احمدابادی
    1390/07/20 @ 01:14:31 ب.ظ

    عصمت محمدی احمدابادی [عضو] 

    باسلام وتشکر فراوان از شما. خواهشمند است در صورت ممکن برای وبلاگ نویسان مدارس یک دوره کلاس های آموزشی در نظر گرفته شود. ممنون ازلطفتون و التماس دعا

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.